03
март
2022
Есте сақтау диогностика
Баланың есте сақтауын диагностикалау және дамыту мақсатында бастауыш сынып оқушыларымен мектеп педагог-психологы М.Майкенова диагностикалық жұмыс жүргізді. Мақсаты: баланың өз бетімен орындайтын іс -әрекетін, шапшаңдығын, бейнелі ойлау қабілетін зерттеу, сонымен қатар зейінін, көру арқылы есте сақтауын арттыру. Балаларға мынандай тапсырмалар берілді. Бірінші тапсырма: суретті мұқият қара, мүлдем ұқсамайтын суретті тап. Екінші тапсырма: суреттегі фигуралардың ораласуын есіңде сақта, параққа олардың суретін сал. Үшінші тапсырма: бос торкөзде қандай сурет болуы мүмкін. Бұл жұмыс барысында, оқушы санасының белгілі бір нәрсеге бағыттау, оның айқын бейнелеуін қамтамасыз ету және шоғырландыру қабілеті арқылы баланың есте сақтау қабілетін арттыру. Жұмыс барысында пазлдар құрату, логикалық есеп ойындары ойнатылды.