Өзін-өзі бағалау - Коммунальное государственное учреждение 'Средняя школа гимназия имени Кадыргали Косымулы Жалаири' https://zhalaiyri-balpyk.mektebi.kz/ ru Өзін-өзі бағалау - Коммунальное государственное учреждение 'Средняя школа гимназия имени Кадыргали Косымулы Жалаири' DataLife Engine 2022-2023 оқу жылындағы спорттық,шығармашылық,мәдени бағыттағы жетістіктер https://zhalaiyri-balpyk.mektebi.kz/zn-z-baalau/1500-2022-2023-ou-zhylynday-sporttyshyarmashylymdeni-bayttay-zhetstkter.html https://zhalaiyri-balpyk.mektebi.kz/zn-z-baalau/1500-2022-2023-ou-zhylynday-sporttyshyarmashylymdeni-bayttay-zhetstkter.html





                          


                                   


                                              


                                  



                        



                                       





                            


]]>






                          


                                   


                                              


                                  



                        



                                       





                            


]]>
admin Fri, 22 Sep 2023 16:13:05 +0600
2022-2023 оқу жылындағы шығармашылық,спорттық,мәдени бағыттағы жетістіктер https://zhalaiyri-balpyk.mektebi.kz/main/1499-2022-2023-ou-zhylynday-shyarmashylysporttymdeni-bayttay-zhetstkter.html https://zhalaiyri-balpyk.mektebi.kz/main/1499-2022-2023-ou-zhylynday-shyarmashylysporttymdeni-bayttay-zhetstkter.html







































































































]]>








































































































]]>
admin Fri, 22 Sep 2023 16:08:42 +0600
2022-2023 оқу жылындағы жетістіктер https://zhalaiyri-balpyk.mektebi.kz/zn-z-baalau/1650-2022-2023-ou-zhylynday-zhetstkter.html https://zhalaiyri-balpyk.mektebi.kz/zn-z-baalau/1650-2022-2023-ou-zhylynday-zhetstkter.html






































































































































































































































]]>







































































































































































































































]]>
admin Sat, 01 Jul 2023 16:19:25 +0600
2022-2023 оқу жылындағы тәрбие жұмысы туралы мәлімет https://zhalaiyri-balpyk.mektebi.kz/zn-z-baalau/1649-2022-2023-ou-zhylynday-trbie-zhmysy-turaly-mlmet.html https://zhalaiyri-balpyk.mektebi.kz/zn-z-baalau/1649-2022-2023-ou-zhylynday-trbie-zhmysy-turaly-mlmet.html































]]>
































]]>
admin Sat, 01 Jul 2023 15:58:36 +0600
2022-2023 оқу жылындағы тәрбие жұмысының жоспары https://zhalaiyri-balpyk.mektebi.kz/zn-z-baalau/1648-2022-2023-ou-zhylynday-trbie-zhmysyny-zhospary.html https://zhalaiyri-balpyk.mektebi.kz/zn-z-baalau/1648-2022-2023-ou-zhylynday-trbie-zhmysyny-zhospary.html




















]]>





















]]>
admin Thu, 01 Jun 2023 15:51:53 +0600
Қорқыныш сезімінен арылу және өз-өзіне деген сенімділікті арттыру https://zhalaiyri-balpyk.mektebi.kz/zn-z-baalau/687-orynysh-sezmnen-arylu-zhne-z-zne-degen-senmdlkt-arttyru.html https://zhalaiyri-balpyk.mektebi.kz/zn-z-baalau/687-orynysh-sezmnen-arylu-zhne-z-zne-degen-senmdlkt-arttyru.html Қорқыныштардың алдын алу үшін немесе баланың алаңдаушылығын жою үшін ата-аналарға айтылар бірнеше кеңестер:

көбіне балаға еркіндік беріп, оның достарын шақырып, бірге тиімді уақыт өткізуін қадағалаңыз;
баланы жыртқыш аңдармен, полиция қызметкерлерімен, дәрігерлермен қорқытпаңыз. Өйткені  бізге оның мәні болмаса да, балалар оны шын деп қабылдауы мүмкін;
балаңызбен көңілді қарым-қатынас орнатыңыз;
көбірек сурет салуға баулыңыз;
баланы сол қалпында қабылдап, жақсы көріңіз. Ешкіммен салыстырмаңыз;
өзіне деген отбасының жылуын сезінуі үшін балаға жақсы дос бола біліңіз.

 Бала бойындағы қорқынышты жеңуге сюжетті-рөлдік ойындар ойнау да көп көмегін тигізеді. Баланың білетін ертегісінің кейіпкерлерін ойнап, бала ертегі арқылы өзі жаман да, жақсы да кейіпкерлердің рөлін сомдағаннан кейін, бойындағы ұзақ уақыт арыла алмай жүрген қорқынышын жеңе алады. Күнделікті балалардың ойнайтын «тығылыспақ» ойынын алатын болсақ, бұл ойын арқылы бала қараңғыдан, жалғыз қалып қоюдан, тым-тырыс бөлмелерден қорықпайтын болады. Сіз тығылып, бала сізді іздесе, оның жеңіп, ойынды жақсы ойнайтынын айтып, мадақтап қою керек немесе сіз баланы іздеп, ол тығылып қалса, оны таба алмағаныңызды айтып, жеңіліп, оны жақсы ойнайтынын айтып баланың көңіл күйін көтеріп қою керек. Осылайша баланың қорқынышын жеңуге үйретуге болады.Уақыт өте келе  қорқыныштардың барлығы жойылады, себебі бұл белгілі бір уақыт арасында ғана болатын қорқыныш үрейлер. Бірақ, осы қорқынышты уақыт еншісіне қалдырмай,  қорқыныш баланың бойында ұзақ уақыт сақталып қалмауы үшін  үлкендер өз үлесін қосуы керек. Баланың бойындағы үрейді шығару үшін, оның неден қорқатынын білу үшін әр түрлі әдістерді пайдалануға болады.Осындай мақсатта 4-сынып оқушыларымен ойын-жаттығулар өткізілді. 
Балаларға әртүрлі тапсырмалар берілді және оны жекелей және топ болып орындау тапсырылды.
]]>
Қорқыныштардың алдын алу үшін немесе баланың алаңдаушылығын жою үшін ата-аналарға айтылар бірнеше кеңестер:

көбіне балаға еркіндік беріп, оның достарын шақырып, бірге тиімді уақыт өткізуін қадағалаңыз;
баланы жыртқыш аңдармен, полиция қызметкерлерімен, дәрігерлермен қорқытпаңыз. Өйткені  бізге оның мәні болмаса да, балалар оны шын деп қабылдауы мүмкін;
балаңызбен көңілді қарым-қатынас орнатыңыз;
көбірек сурет салуға баулыңыз;
баланы сол қалпында қабылдап, жақсы көріңіз. Ешкіммен салыстырмаңыз;
өзіне деген отбасының жылуын сезінуі үшін балаға жақсы дос бола біліңіз.

 Бала бойындағы қорқынышты жеңуге сюжетті-рөлдік ойындар ойнау да көп көмегін тигізеді. Баланың білетін ертегісінің кейіпкерлерін ойнап, бала ертегі арқылы өзі жаман да, жақсы да кейіпкерлердің рөлін сомдағаннан кейін, бойындағы ұзақ уақыт арыла алмай жүрген қорқынышын жеңе алады. Күнделікті балалардың ойнайтын «тығылыспақ» ойынын алатын болсақ, бұл ойын арқылы бала қараңғыдан, жалғыз қалып қоюдан, тым-тырыс бөлмелерден қорықпайтын болады. Сіз тығылып, бала сізді іздесе, оның жеңіп, ойынды жақсы ойнайтынын айтып, мадақтап қою керек немесе сіз баланы іздеп, ол тығылып қалса, оны таба алмағаныңызды айтып, жеңіліп, оны жақсы ойнайтынын айтып баланың көңіл күйін көтеріп қою керек. Осылайша баланың қорқынышын жеңуге үйретуге болады.Уақыт өте келе  қорқыныштардың барлығы жойылады, себебі бұл белгілі бір уақыт арасында ғана болатын қорқыныш үрейлер. Бірақ, осы қорқынышты уақыт еншісіне қалдырмай,  қорқыныш баланың бойында ұзақ уақыт сақталып қалмауы үшін  үлкендер өз үлесін қосуы керек. Баланың бойындағы үрейді шығару үшін, оның неден қорқатынын білу үшін әр түрлі әдістерді пайдалануға болады.Осындай мақсатта 4-сынып оқушыларымен ойын-жаттығулар өткізілді. 
Балаларға әртүрлі тапсырмалар берілді және оны жекелей және топ болып орындау тапсырылды.
]]>
admin Tue, 16 Nov 2021 11:53:03 +0600
Мен және менің сыныбым https://zhalaiyri-balpyk.mektebi.kz/zn-z-baalau/686-men-zhne-men-synybym.html https://zhalaiyri-balpyk.mektebi.kz/zn-z-baalau/686-men-zhne-men-synybym.html Мақсаты: Қарым-қатынастың дұрыс түсуді меңгеру, қарым-қатынасқа түсу дағдысын қалыптастыру, өз сенімділігін арттыру.
Сыныпта  негізге алатын міндетті шарттардың бірі – жағымды психологиялық ахуал орнату немесе ынтымақтастық қалыптастыру. Ынтымақтастық  қалыптастыру оқушылардың әрқайсысымен өзара сыйластық пен сенімге негізделген қарым- қатынас орнату үшін маңызды. Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру мақсатында сабақтың алғашқы кезеңіндегі ынтымақтастыру  маңызды рөл атқарады. Бұл оқушылар арасындағы достық қарым-қатынасты нығайта түспек.  Ол үшін сергіту жаттығулардың маңызы зор.  4-сынып оқушылары арасында қарым -қатынасты нығайтуға  байланысты «Футболкадағы қолтаңба»,«Өз жұбыңды тап»,"Молекула",

Радио,Ине мен жіп  сынды жаттығулары  жүргізілді.



 ]]>
admin Thu, 11 Nov 2021 11:29:31 +0600
Дау-дамайды шешу жолдары https://zhalaiyri-balpyk.mektebi.kz/zn-z-baalau/653-dau-damajdy-sheshu-zholdary.html https://zhalaiyri-balpyk.mektebi.kz/zn-z-baalau/653-dau-damajdy-sheshu-zholdary.html

Жасөспірімдердің өзін субъект – лидер-тұлға ретінде танытуы үшін немесе қарсылыққа бағытталған белсенділік, өзара қарым-қатынас пен өзара қарама-қайшылықтың бір мезетте тууынан болатын құбылысты кикілжің, (конфликт) дау-дамай деп айтамыз. Әр адам өмір сүру барысында қақтығыстар мен кикілжіңдерге кездесіп отырады. Сондықтан осындай қақтығыстардың алдын алу мақсатында оқушылар арасында тренинг жүргізіліп, ситуациялық бейнероликтер көрсетілді. Қатысушылар рольге еніп, шешім табуға тырысты.

  Оқушылар арасында достық қарым-қатынас,өзара түсіністік қалыптастыру және ортада қақтығыс пен кикілжіннің алдын алу  мақсатында "Тілсіз итеру","Ұрысудың орнына-татуласу","Ашулы шарлар"«Өкпені еріту» сынды жаттығулар жүргізіліп,  «Кикілжіңді, дау-дамайды жеңуге көмектесетін 9 ереже» атты жадынама таратылды.

]]>
admin Mon, 08 Nov 2021 18:07:42 +0600
тренинг "Кел танысайық" https://zhalaiyri-balpyk.mektebi.kz/zn-z-baalau/674-trening-kel-tanysajy.html https://zhalaiyri-balpyk.mektebi.kz/zn-z-baalau/674-trening-kel-tanysajy.html Мекте ұжымының  көңіл-күйлеріңізді көтеруге, өз бойларыңыздағы шығармашылық қабілеттеріңізді бағалай білуге, өз-өзіңізге құрметпен қарауға, бір-бірімізбен сыйластық қарым-қатынаста болуға, бір-біріне сенім арту мақсатында жүргілген тренинг.

Тренинг бірнеше жаттығулардан тұрады:
  1. Амандасу
  2. «Дене мүшелер биі»
  3. Сергіту- жаттығуы «Қарындаштар»
  4. «Сенім шырағы» жаттығуы
  5.  «Кәсіби жанған педагог кейпі» сурет
  6. « Лимон» жаттығуы
  7. « Сарқырама» релаксациялық жаттығуы  
]]>
admin Tue, 14 Sep 2021 10:02:38 +0600